• Контакти
  • Карта сайту
  • На головну

// Статті / Тестуємо навігатор Garmin серії Oregon

Тестуємо навігатор Garmin серії Oregon
23.03.2010

Тестуємо навігатор Garmin серії Oregon

Наближається час подорожей, та активного відпочинку, тому пропонуємо Вам ознайомитись з цікавою серією Oregon.

Компанія Garmin продовжує нагадувати про себе цікавими новинками. На зміну цікавому, але спірному GPS-навігатору Colorado прийшла нова модель - Oregon. Тестувати новинку будемо, як і завжди, з позицій мандрівника, туриста і геокешера, шанувальника захоплюючої гри «В пошуках скарбів».

Тест Garmin Oregon
Комплектація:
  • Стильна чорна коробка містить:
  • навігатор Garmin Oregon
  • посібник користувача російською мовою
  • декілька дрібних буклетів на англійському
  • CD з посібником користувача
  • USB-кабель для підключення GPS до комп'ютера
  • карабін з логотипом Garmin для кріплення навігатора до поясу, куртки або лямки рюкзака (такий же, як і для Colorado).

Функціональність

 

 

З чим порівнюватимемо Oregon? Зрозуміло, з Colorado, а ще з Garmin 60CSx, "топовою" моделлю відомої лінійки Garmin, і з Vista HCx, самим "навороченим" представником "похідної" серії eTrex. 

Специфікація

Vista HCx

60CSx

Colorado 300

Oregon 300

Розміри

10.7 x 5.6 x 3.0

15.5 x 6.1 x 3.3

13.9 x 6.0 x 3.5

11.4 x 5.8 x 3.5

Тип дисплею

TFT

Розміри дисплею, см.

3.3 x 4.3

3.8 x 5.6

3.8 x 6.3

3.8 x 6.3

Розширення дисплею, пікс.

176 x 220

160 x 240

240 x 400

160 x 240

Головне керування

джойстик ("Rocker")

4-х позиційна кнопка

Джойстик "Rock-n-roller"

Сенсорний дисплей

Підтримка типу карт

векторні Garmin

векторные Garmin, растрові Garmin Custom Maps

Пам'ять

карточка microSD

карточка SD, внутрішня

карточка microSD, внутрішня

К-ть маршрутних точок

1000

К-ть маршрутів

50

Пам'ять путьового журналу

10000 точок, 20 треків

10000 точок, 200 треків

Електронний компас

Так

Барометричний висотомір

Так

Роз`єм для зовн.антени

Ні

Так

Так

Ні

Роз’їм для зв’язку з комп.

USB

USB і Garmin

USB

Водозахищеність

IPX7

Плаває у воді

Ні

Елементи живлення

АА (2 шт.)

Час роботи від батареї, год.

25

18

15

16

Вага, г.

156

213

206.9

192.7

(Офіційні дані з сайту garmin.com).

Молодший брат нашого випробовуваного - Oregon 200. Він позбавлений магнытного компаса і альтиметра, оснащений меншим об'ємом вбудованої пам'яті (24 Мб проти 850 Мб в 300-го). Oregon 200 не має функції безпровідного зв'язку з іншими навігаторами, як інші моделі сімейства. Старші брати - Oregon 400c, 400i, 400t - відрізняються від Oregon 300 різними наборами предзавантажених карт. А Oregon 500 оснащений додатково фото камерою.

Зовнішній вигляд, конструкція і ергономіка

 

 

Зовнішній вигляд навігатора став лаконічнішим. Зникла антена, що стирчить. Попрощалися і з "рок-н-роллером" (відчуття легкої ностальгії: це була та деталь в Colorado, яка подобалася всім користувачам найбільше). Зникли функціональні кнопки. Що ж залишилося? Сенсорний екран на всю лицьову поверхню, кнопка включення-виключення і роз'єм USB.

 

 

"Який невеликий!" - здивовано вигукнув клієнт, покрутивши Oregon в руках. Дійсно, якщо покласти поруч будь - який з eTrex-ів і наш Oregon, різниця в розмірах не кинеться в очі. Сповна "похідний" формат: і в невеликий чохол поміститься, і в сумці з відеокамерою відчуватиме себе добре.

Передня частина, що обрамувала екран, виконана з пластика. Естетично "металізований" Colorado, на мій погляд, виграє. Та і практично теж. У польових умовах "захисна" сіро-зелена гамма сприяє тому, що знайти залишений в траві або серед каменів навігатор стає важко. Бока у Oregon гладкі, як в Colorado, що в черговий раз змусило мене з жалем пригадати про зручні реберця серії eTrex. Але, все ж таки, в руці Oregon лежить, як влитий. З боків йде симпатична хвиляста вставка ефектного золотисто-мідного кольору.

 

 

Кнопка включення/виключення розташована на правому боці. У яку руку не візьми GPS, кнопка зручно ляже під пальці. Таке положення здається мені більш ергономічним, ніж в 60CSx і Colorado (на верхньому торці). Серйозна гумова заглушка знизу захищає порт miniUSB. З боку автомобілістів мені доводилося чути нарікання на розташування USB-порта Colorado на верхньому торці (шнур невміло стирчить зверху, коли навігатор використовується в машині). Тепер, ймовірно, власники автомобілів залишаться задоволені цим важливим елементом  в Oregon.

Відсутність розєму для зовнішньої антени я не рахую великою втратою: у піших подорожах, туризмі і геокешингу власники GPS рідко використовують цю опцію.

Повернулося вушко для кріплення ремінця (на нижньому торці поряд з портом USB), і це дійсно корисно. Страхувальний шнурок корисний в походах, він дозволяє не впустити навігатор в сніг, на камені, з великої висоти. Розумно, що шнурок кріпиться до нижньої частини навігатора: коли береш Oregon в руку, він  направляється природним чином, а не вверх ногами.

Ззаду Oregon схожий на Colorado, але лише на перший погляд. В Colorado прогумована кришка батарейного відсіку знімається шляхом зрушення. Ця процедура приносить власникам незручності при зміні батарей, тому що кришка дуже туга. В Oregon досить підчепити нігтем металеву клямку - не складніше, ніж обернути "ключик" в eTrex'ах і 60-ій серії. Компанія поступила розумно, змінивши кріплення кришки для своєї нової моделі.

В центрі задньої кришки срібляста вставка - монтажна панель для кріплення карабіна (така сама, як в Colorado).

Довкола батарейного відсіку тягнеться гумовий обідок для захисту від вологи, а під батареями сховався слот для картки microSD (аналогічно 60SCx; прийнято вважати, що максимально допустимий об'єм - 4 Гб, але деякі користувачі повідомляють, що їм вдавалося використовувати картки SanDisk  на 8 Гб).

Екран

 

240х400 крапок - дозвіл екрану в Garmin Oregon. Те ж, що і в Colorado, більше, ніж у попередників. Розміри екрану достатні для комфортної роботи з картами місцевості і компасом, читання інформації про точки, треки і маршрути. Шрифти, цифри, значки стали більше (в порівнянні з 60-ою серією і особливо з лінійкою eTrex).

Зручні кольорові теми, знайомі нам з колишніх моделей (пам'ятаєте, напевно: "Аметист", "Перли", "Аквамарин", "Топаз"...), замінені на графічні картинки-"теми". Пропонується декілька варіантів "тем" на вибір. Вони більш життєрадісні, ніж в Colorado, але по відчуттях не вистачає, як говорять романтичні кіногерої, чогось простого і світлого. Темні "шпалери" допомагають економити заряд батарей, але при цьому страждає контрастність екрану, що особливо помітно при сонячному світлі. Як і в Colorado, можна завантажити власну картинку (файл .jpg з розмірами 240х400). Для цього потрібно підключити Oregon за допомогою "комплектного" USB-шнура до комп'ютера і скопіювати файл в папку "Garmin\Profiles". Я встановив як фон чистий білий прямокутник. Стало краще. Шкода, що не можна відрегулювати кольори пунктів меню і заголовки.

У похмуру погоду максимальне підсвічування дозволило Oregon порівнятися і навіть трішки перевершити екран 60CSx без підсвічування. Але вимикати підсвічування на Oregon я б не став: працювати з навігатором без нього дуже важко.

На сторінці прийому сигналу значки "спійманих" супутників не понуро-сірі, як в Colorado, а яскраво-зелені, те ж відноситься до рівнів прийому сигналу.

У оглядах минулих моделей навігаторів Garmin я не раз відзначав як недолік відсутність блокування кнопок управління. Через це лежачий в кишені куртки GPS інколи видавав відчайдушний писк: виявляється, там без відома господаря, просто по випадковому натисненню відбувалося масштабування карти або будь - яка інша шкідлива дія, що загнала бідний GPS в безвихідь. В сенсорного екрану Oregon, головного і єдиного органу управління навігатором, є довгождане блокування. Воно викликається коротким натисненням на кнопку включення живлення. Тут же можна відрегулювати рівень підсвічування. Ще одна приємна новина: при виключенні і включенні приладу підсвічування повертається на колишній рівень. Таймаут підсвічування можна змінити в налаштуваннях (мінімум 15 секунд).

Сенсорним екраном зручно користуватися на маршруті. Віртуальні кнопки великі. Навіть якщо у власника руки не піаніста, а вагонного вантажника, серйозних проблем з Oregon він не зустріне (хоча буде потрібно час на те, щоб звикнутися). У мене пішло приблизно 10-15 хвилин на те, аби відчути себе комфортно в спілкуванні з тачскріном в умовах спортивного орієнтування в заболоченому  лісі, де увага учасників була націлена зовсім на інші завдання. Прості робочі рукавички для основних операцій не перешкода. У товстих зимових рукавичках приладом вже не "пограєш", доводиться акуратно "цілитися" в екранні кнопки. Один з власників Oregon, як мені відомо, навіть виготовив спеціальний стилус (як для КПК). Мені таке рішення не до душі: стилус - додатковий елемент, порівняно дрібний, крихкий, та і "тримача" для стилуса в Oregon не передбачено.

Сенсорний екран дає виграш в швидкості в порівнянні з "кнопковими" GPS.

Для минулих навігаторів захисна плівка на дисплеї - з розряду розкоші. Для Oregon це обов'язковий елемент. (Дуже дивно, що Garmin не вкладає хоч би один шматочок такої плівки в коробки з навігатором, що продається). Адже лише в красивих бізнес-презентаціях дівчина легенько торкається новенького дисплея тонким ніжним пальчиком. У поході GPS чекають всякі неприємності: бризки, пил, жир і грязь від пальців рук, а також мікроподряпини.

Меню і налаштування

Головне меню тепер інше: воно не закольцовано по кругу, як в попередника (щоб гортати його за допомогою "рок-н-роллера"), а виконано у вигляді піктограм на "робочому столі". Інтуїтивно і комфортно. На жаль, пункти меню не можна відключити (адже є і такі, які на маршруті навряд чи згодяться, наприклад, "Перегляд картинок"). Проте можна перемістити часто використовувані пункти в початок списку, аби вони були під рукою.

Головне меню

Програмний функціонал Oregon в цілому такий же, як в Colorado і "топових" навігаторів Garmin попередніх лінійок. Є можливість перемикання між 24 сторінками: "Карта", "Компас", "Лічильник руху" (так тепер називається "Шляховий комп'ютер"), "Куди?" (крапки, треки і так далі), "Відзначити маршрутну точку", "Налаштування" і ін.. У Garmin Colorado з'явилися призначені для користувача профілі, що налаштовувалися, - є вони і в Oregon. У "Дорожньому комп'ютері" - три предвстановлені види (загальний, для геокешерів, для автомобілістів; створення свого вигляду не передбачено).

Рівень заряду батарей і прийому супутникового сигналу тепер видно не по окремому клацанню, а в головному меню. Логічне рішення, ця інформація часто потрібна мандрівникам. При натисненні на ці значки з'являється сторінка "Прийом супутників".

В цілому меню і налаштування Garmin Oregon здалися мені простими і зрозумілими. Вони не стануть джерелом роздратування ні для новачка, що вперше взяв в руки GPS, ні для заядлого мандрівника, що звик до спартанського оснащення eTrex.

Прийом сигналу

 

 

Офіційно в Garmin Oregon заявлена "HotFix - технологія, що значно скорочує час пошуку супутників при включенні навігатора". Кажучи спрощено, йдеться про здатність Oregon передбачати координати супутників (ефемериди) автономно і на строк до трьох діб, що скорочує час "прив'язки" до супутників після включення GPS. Я провів декілька експериментів з різними навігаторами в різних умовах прийому супутникового сигналу. Різниця в швидкості виявлення супутників із старими eTrex помітна (до хвилини), але спостерігати істотний програш 60CSx (в порівнянні з Oregon) мені не довелося.

Прийом супутників

По чутливості прилад не поступається ні 60-ій серії, ні Colorado, ні eTrex'ам з літерою "H". Хороший прийом в умовах осіннього лісу, що ще не скинув листя, в транспорті, в міських умовах. На підвіконні кабінету Oregon "зловив" п'ять супутників і намагався "зачепитися" за шостий. Старенький Venture Cx такими здібностями, на жаль, похвастатись не може.

Один з авторів оглядів Oregon відзначив, що "спідометр" на низьких швидкостях (при ходьбі) поводиться невпевнено. За його словами, данні "стрибають", часто скидаються на нуль, і, як результат, навігатор трохи грішить при підрахунку пройденої дороги у бік зменшення. З врахуванням постійного перевизначення координат GPS-навігатором нічого дивного в цьому не немає. Але коли сказано - давайте перевіримо,  відправився в ліс, тримаючи в одній руці Oregon, а в іншій 60CSx. Мабуть, і справді данні Oregon частіше злітають на нуль при ходьбі. Не дуже критично, але, як то кажуть, "осад залишився".

Втім, чи варто вимагати від GPS неможливого? Oregon, як і будь-які портативні навігатори, втратить сигнал, коли ви опинитеся в ліфті або спуститеся в печеру, а в густому лісі синя стрілка тремтітиме і переміщатиметься по екрану, навіть якщо ви стоїте на місці. Це не суперприлад для суперменів, це просто хороший сучасний навігатор.

Енергоспоживання

З офіційних і неофіційних джерел виходило, що Oregon "їсть" трохи менше Colorado і більше 60CSx (рекорд "живучості" ставлять GPS серії eTrex, безперечні лідери в цьому змаганні).

Я провів "батарейний" тест. Використовувалися лужні AA - батарейки Sony Stamina Plus, такі ж, як і в попередніх тестах. Підсвічування було виставлене на 100%, WAAS відключений, вбудований компас включений. Я інтенсивно працював з картою, постійно записував трек, вводив нові маршрутні точки і редагував їх, орієнтував навігатора на конкретну мету. Кілька разів прилад вимикався на ніч і просто на тривалі перерви. Загалом, польові умови. Через 3.5 години індикатор заряду "втратив" одне ділення з чотирьох. Через 7 годин залишилися два ділення, а GPS заявив, що заряду не вистачає для повного підсвічування. (Продовжив працювати при зменшеному підсвічуванні. Через 10 годин одне ділення, незабаром після цього попередження про низький заряд батарей. Нарешті, через 13 з невеликим годин навігатор вимкнувся. Час життя відповідає вимірам інших власників GPS (від 9 до 15 годин).

Для подорожей хотілося б довше. Але тачскрін, звичка працювати з картами, майже обов'язкове для Oregon  підсвічування екрану, включений компас - все це вимагає енергії.

Що можна реально зробити для економії енергії в GPS - навігаторі?

  • Не тримати навігатор включеним, коли в цьому немає необхідності.
  • Встановити правильного типу елементи живлення.
  • Зменшити рівень підсвічування, наскільки можливо.
  • Поставити автовідключення підсвічування на мінімум (15 секунд).
  • Відключити вбудований компас і WAAS.
  • По можливості менше виконувати операції з картою (масштабування, панорамування).

Карта

 

За наявності хорошої карти орієнтування на місцевості здатне принести задоволення власникові GPS. Але спочатку треба закачати карти в навігатор. Для цього я рекомендую звертатися до людей які в цій справі професіонали, адже будь які неправильні дії можуть позбавити вас гарантійного обслуговування, або ви просто можете залишитися без карти яка вже завантажена в прилад. Перш за все рекомендую користуватися ліцензійним продуктом, адже «ломана» карта працювати належним чином не буде (перевірено – Garmin цінить своє місце на ринку, тому велике фінансування виділяється саме на захист карти, а втручання народних «кулібенів» робить карту розблокованою тільки з першого погляду, одразу втрачається повний функціонал і можливості приладів). Офіційних представників Garmin в Україні вистачає – тим паче ви завжди зможете  отримати нові оновлення картографічних продуктів. У Львові ми завжди готові допомогти вам – знайти адреси сервісних центрів вам допоможе розділ «Технічна підтримка», а ознайомитись з картами які ми можемо вам запропонувати ви можете в розділі «Карти».

Масштабувати карти здійснюється натисненням на великі віртуальні кнопки "+" і "-" в правому верхньому кутку тачскріна. Щоб панорамувати карту, досить провести по екрану пальцем в потрібному напрямі. Спочатку відчуваєш деякий дискомфорт, потім звикаєшся. При панорамуванні карти промальовувалися швидко, максимальна затримка з повним промальовуванням карти, яку мені доводилося спостерігати, - півтори секунди. Недолік панорамування за допомогою сенсорного екрану виявився відразу: якщо я натискував пальцем  менш плавно, Oregon пропонував створити в цьому місці крапку (waypoint). На екрані з'являлася червона шпилька, яку було неважко перемістити, але я так і не знайшов можливості від неї позбавитися, зберігши позицію карти.

Всі налаштування карти - у відповідному меню налаштувань.

Крапки і треки

Найчастіше виникає потреба відмітити нинішнє місце розташування. Для цього вирушаємо в меню і вибираємо пункт "Отмет. марш. тчк". Oregon запропонує зберегти створену крапку або внести які-небудь зміни до її параметрів. Подальша процедура інтуїтивна і проста. Мабуть, я погоджуся з одним з власників Oregon, що кнопку "Відзначити крапку" слід було залишити. Інколи потрібно швидко створити крапку - наприклад, коли ваш поїзд мине станцію. Якщо ви в даний момент працюєте з картою, потрібно а) вийти з режиму карти в меню, би) знайти пункт "Отмет. марш. тчк." і в) Створити крапку. Тим часом платформа залишиться позаду. "Швидка кнопка" була б до речі.

Знаходячись "на карті", можна створити крапку в будь-якому місці карти. Для цього потрібно натиснути на цьому місці - з'явиться червона шпилька і координати вгорі. Позиціювати шпильку спочатку важко, потім пристосовуєшся. Клацнувши по координатах, ви побачите меню з трьох пунктів: відміна, створення крапки і режим орієнтування на крапку. На жаль, при створенні крапки в такий спосіб зміна параметрів не пропонується. Це можна зробити лише "в загальному порядку" - через меню (менеджер маршрутних крапок).

Вводити назву крапки за допомогою сенсорного екрану - справжнє задоволення. Ніколи ще в навігаторах Garmin ця процедура не була такою простою і приємною. Прикро лише, що залишилися успадковані від Colorado дрібні огріхи. Наприклад, не можна швидко перемкнутися на англійський алфавіт. Аби це зробити, потрібно змінити мову всього інтерфейсу на англійський. Отже налаштуйтеся на те, що всі крапки доведеться називати на мові інтерфейсу. Це ж стосується пошуку: у менеджері крапок можна здійснювати пошук лише на мові інтерфейсу. При зміні GPS-координат  вони відображаються в маленькому віконці, і щоб їх проглянути, потрібно використовувати прокрутку назад-вперед.

Якщо в Colorado можна було змінити крапку, вибравши її курсором на карті і натиснувши на кнопку, то в Oregon цю можливість прибрали. Ви як і раніше можете вибрати крапку, але лише для перегляду її координат і (якщо побажаєте) навігації на крапку. А редагувати і видаляти крапки - через "Менеджер маршрутних крапок" в меню.

В цілому, управління крапками стало більш централізованим (всі операції через "Менеджер маршрутних крапок"), виглядає логічно, проте комусь з користувачів бракуватиме можливості швидко видалити крапку з карти або відредагувати її, не перемикаючись в меню.

OziExplorer, кохана багатьма програма роботи з картами, крапками і треками, "розуміє" Oregon, починаючи з версії 3.95.4r.

У треку зберігається інформація про координати, висоту і час. Поточний трек завжди відображається чорним кольором. Як і в минулих навігаторах, в налаштуваннях Oregon можна визначити спосіб запису трека: автоматичний, з інтервалом за часом, з інтервалом по відстані. Кожен раз, коли ви підключаєте GPS до комп'ютера, поточний трек записується у файл \Garmin\GPX\Current\current.gpx. Коли число крапок в треку наближається до максимуму (10 тисяч), Oregon починає архівувати поточний трек частинами, приблизно по 5 тисяч крапок в теці \Garmin\GPX\Archive (файли 1.gpx, 2.gpx і так далі). Трек можна зберегти і вручну, в меню (пункт "Менеджер трека"), як повністю, так і частково. При збереженні ви можете дати треку ім'я. Підсумкові файли можна знайти в \Garmin\GPX. Зберігати треки можна лише в пам'ять GPS,  не на microSD-карточку. А ось завантажувати треки в Oregon можна і з картки, для цього відповідні файли .gpx потрібно помістити в теку на картці \Garmin\GPX. Збережені вручну треки можна видалити прямо в навігаторі (через той же "Менеджер трека"). Збережені треки можна відображувати на карті (не лише один, як раніше, а декілька відразу), причому для кожного можна вибрати колір (пропонується 16 варіантів). Функція Tracback підтримується. Все виглядає набагато кращим, ніж в Colorado.

Вода і мороз  

 

Oregon, як і останні навігатори, відповідає стандарту IPX7 (30 хвилин під водою на глибині 1 м). Невеликий дощик і мокрий сніг виявилися Oregon'у нормальним явищем. Тоді я занурив Oregon у воду на півгодини на глибину 6-7 см в холодну воду (бр-р!), а аби бідолаха не нудьгував на дні, дав йому сусіда - Venture Cx. Обоє приладів прекрасно витримали тест. Ні у батарейному відсіку Oregon, ні в захищеному гумовою заглушкою USB-порту не було вологи

Я не стримався і перевірив працездатність сенсорного дисплея при зниженій температурі. Листопад не здивував нас холодами, за вікном стійко трималася "мінлива хмарність, біля нуля", тому GPS  довелося помістити в морозилку. При температурі -13 градусів навігатор продовжував працювати, як ні в чому не бувало. Очікувані проблеми протягом півгодини так і не виявилися.

Інше

 

У Oregon є "профілі", кожному з яких може відповідати свій набір налаштувань. Власник може редагувати, створювати і видаляти профілі. Це зручно, якщо ви використовуєте навігатор для різних цілей, наприклад, в автомобілі в місті і для невеликих піших прогулянок по лісу.

Вбудований компас такий же, як в Garmin 60CSx і Colorado. Компас можна відключити (у меню). Від Colorado "в спадок" дісталася мало використовувана опція перегляду зображень (JPEG), а ось дивний температурний датчик прибрали. Вітальної сторінки, що створюється, як і раніше немає. Власники Oregon  обробляють фонове зображення в графічному редакторі і додають туди коротку інформацію про себе.

На відміну від Colorado, можна поглянути, наскільки заповнена пам'ять приладу (у меню "Налаштування" - "Скидання".

Геокеширські можливості Oregon "заточені" під американський сайт geocaching.com. У нашій країні абсолютна більшість тайників зосереджена на вітчизняному ресурсі geocaching.su, який має власну базу і структуру, а тому можливості Oregon виявляються не розкриті, і я не описую їх в цій статті.

Якщо ви працюєте з Oregon, як з USB- накопичувачем раджу щоб уникнути проблем зробити резервну копію системних файлів навігатора.

Висновки

Після Colorado компанія Garmin провела серйозну роботу. Oregon вийшов функціональним, простим в освоєнні, зручним у використанні навігатором, хоч і не без недоліків.

Плюси: 

  • Великий екран з високою роздільною здатністю.
  • Зручність управління сенсорним екраном, особливо при введенні тексту.
  • Стильний зовнішній вигляд (включаючи карабін і меню з графічними підкладками).
  • "Вбудована" русифікація.
  • Великий об'єм внутрішньої пам'яті + підтримка карток microSD.
  • Можливість безпровідного зв'язку з іншими навігаторами Garmin, які також підтримують цю функцію.
  • Зручна робота з треками.
  • Гнучкість при обміні даними з комп'ютером в режимі накопичувача.

Мінуси: 

  • Порівняно висока ціна.
  • Не найбільший час роботи від батарей.
  • Немає можливості швидко редагувати і видаляти крапки з карти (лише через меню).
  • У комплекті немає програмного забезпечення.

Зокрема, були усунені наступні проблеми Colorado:

  • Навігатор нормально працює з популярними програмами обробки GPS-данных.
  • Повернено кріплення для шнурка.
  • Усунені труднощі із зняттям кришки батарейного відсіку.
  • Вирішений цілий ряд проблем в роботі з треками.
  • Можна бачити відсоток пам'яті, зайнятий крапками і треками.
  • Після включення/виключення рівень підсвічування "запам'ятовується".

Купити навігатор Garmin Oregon у Львові ви можете в магазинах, за адресами які вказані у розділі «Контакти».