19.03.2009
Компанія Garmin підтвердила статус світового лідера в області GPS-навігаторів
17 березня компанія Garmin не тільки підтвердила свій статус світового лідера в області GPS-навигации, але і збільшила частку на світовому ринку.
17 березня компанія Garmin оголосила, що за дослідженнями незалежної міжнародної дослідницької компанії Canalys, компанія не тільки підтвердила свій статус світового лідера в області GPS-навигации, але і збільшила частку на світовому ринку.
"Другий рік підряд люди у всьому світі віддають перевагу Garmin частіше, ніж будь-якій іншій торговій марці при виборі персонального навігаційного помічника", - сказав Кліфф Пембл (Cliff Pemble), президент і операційний директор компанії Garmin. "Вже 20 років компанія Garmin забезпечує своїм споживачам передові технології, якість, простоту у використанні і сервісну підтримку. Не дивлячись на складні економічні реалії, ми впевнені, що найбільша частка ринку підтверджує правильність нашого підходу, і ми впевнені, що зможемо пропонувати тільки якнайкраще і надалі".
"По оцінках Canalys, компанії Garmin належить 32,9% світового ринку персональних навігаційних пристроїв (PND), що на 5% більше в порівнянні з 2007 роком", - прокоментував Кріс Джонс (Chris Jones), віце-президент і головний аналітик компанії Canalys. "Об'єм постачань виріс на 42% за наслідками року - відмінний результат в кризовий час. У 2009 році найбільші виробники і далі нарощуватимуть свою частку", - сказав Джонс.
Цифри від Canalys включають загальні об'єми продажів пристроїв PND в 2008 календарному році. До звіту не увійшли дані про інші сегменти ринку - портативних, морських, авіаційних навігаторів, а також приладів для фітнеса.
Загалом, в 2008 році компанія Garmin реалізувала 16.9 мільйонів пристроїв, що на 38% більше в порівнянні з 2007 р. Не дивлячись на несприятливі умови, компанія отримала річний дохід у розмірі 3.49 мільярдів доларів, на 10% більш ніж в попередньому році.